Lounge Music




Geçen aylarda Lounge Music albümü almıştım Santralistanbul'dan... Neyse geçen evde dururken annem aldı ve dinlemek için salona getirdi.. Taktı.. dinliyor.. Annem bir yandan resim kursuna getirmek için değişik müziklerin olduğu CD arıyor... Bayıldı Cd'de ki müziklere ve bana sorar ;

Annem - Ati ben bunu kursa getircem..
Ben - Tamam anne getir..
Annem - Fakat hoca bu ne müziği diye sorarsa ne dicem hocaya?
Ben - Lounge music diyeceksin anne...
Annem - işte Lounge music ne diye sorarsa ne diyecem?
Ben - Erotic müzik dicen :D
Annem - hadi? hayatta getirmem bunu kursa utanırım ben. hem erkek öğrencilerde var...

ve o sırada örgü ören anneannem devreye girerek ; ''Terbiyesizler...dinledikleri şeylere bak erotikmiş !''
diyerek noktalar akşamı...

ve işin güzel yanı bu insanlarla ben aynı evde yaşıyorum :D

Seviyorum nan :D

(Eşek sıpaları...)

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes