Balon...

 

Bugün ofiste dün kutlamadan kalma balonlar vardı... Sabah müsait bir ara balonların olduğu salona geçtim..Bir tanesini elime aldım ve oynamaya başladım...  Yavaş yavaş balona odaklanarak elimle hoplatıyordum... Önce bana küçüklüğümü anımsatan balon ardından çok değişik hislere gebe oldu içimde...

Düşündümde..........

Aslında Dünya bir BALON!

Egolar şişmiş balon gibi... içi tamamen boş... 
Abartılar,Aşırılıklar...Büyütülen sorunlar...
Şükretmek bilmeyen ve balon gibi şişmiş kibire sahip insanlar topluluğu...
İnsan olduklarını dahi unutmuş bir toplum....

Ve ben o balonu dakikalarca elimde oynattım... Tıpkı gerçekteki gibi..
Tıpkı bu Dünya'da ki pisliğin ve yaşayan çoğunluğun balonlaşmış hislerinin farkına varıp farkındalıkla kalmak ve onunla oynamak gibi....
Tıpkı kendini bilmek gibi bir şey işte...Bunun için çabalamak en azından....
Aslında çok kolay... Bir çok şey illüzyon işte... patlatmak gerek balonu şu lanet illüzyonların farkına varıp!

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes