Hangimiz deliyiz?!


Evet 10 ay aradan sonra bloğuma geri dönüş yaptım ve geri dönüş yapma sebebim toplumun içinden olmayan,olamayan bir insan.Bu arada 10 ay içinde çok değişiklikler oldu hayatımda güzel anlamda..Neyse.. Biz konumuza dönelim..

Geçenlerde akşam saatleri Kadıköy'deyim. Sahilde bir kadın gördüm rahatlıkla dans eden.. Önce dileniyor ya da para topluyor sandım ama önünde paraların atıldığı bir kova ya da kutu tarzında bir araç yoktu. Kahverengi tadında kıyafet giymiş,üzerine de beyaz kumaşlar bağlamış,ellerinde 2 adet zil ile dans ediyordu.Gördüğüm anda izledim,güldüm hafiften fakat dikkatimi çeken tuhaf bir şey vardı lakin daha önce de böyle sebepsizce dans eden insanlar görmüştüm ama bunda garip bir şey hissettim.. Bakışları.. Evet evet bakışları.. Gözlerde bir gizemlilik,ortadoğu havası hakimdi ve dolayısı ile bundan etkilendim. Olduğum yerde dolanarak yüz ifadesini inceledim,izledim.. Sanki başka bir dünya'da gibiydi.. Vücudu burada.. Ruhu güzel bir yerde.. Biz insan(?!)lar olarak böylelerine ''kafayı üşütmüş'' , ''deli'' gibi tanımlar takarız fakat belki de deli olan bizizdir hiç aklımıza geldi mi? Yoksa algılarımız yetmiyor mu? İnsanın bir bütün olarak var olduğu gezegende birbirimizi katlediyoruz... Yargılıyoruz..Gülmeyi o kadar unutmuşuz ki hayatı olduğu gibi neşe ile yaşayan insanları yadırgıyoruz.. Kendimiz gibi olamayanları gördüğümüz anda saldırı içgüdümüz harekete geçiyor ve en tuhaf olan ne biliyor musunuz? BİZ BUNLARIN FARKINDA BİLE DEĞİLİZ.! DÜŞÜNMÜYORUZ! Olmuşuz oyuncak,robot,kukla.. Oynatılıyoruz.. Aşağılık ve pislik ruhların bedene bürünmüşleri tarafından!
Belki de bizim bu ''deli'' diye tanımladığımız insanlar daha sağlıklıdır ne dersiniz?! Sonuçta insan yargılamıyor,kimseyi katletmiyor aksine neşe ile kendi hayatını yaşıyor.. Kimseye zarar vermeden..Bence böyle insanların sisteme ve bizlere teşekkür etmesi lazım onlara aslında ne MAL ve düşük düzeyde bir yaşam formu sunup,bunun farkına varmalarını sağladığımız için.. Pislik içinde şuursuzca dans ediyoruz ve kendi benliğinin farkında olanları taşlıyoruz.. Üzücü...

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes