Bir güç beni fırlatsa 80'lere...



Öncelikle bloğuma şöyle başlayayım.. Ben 1980'li yıllarda yaşamadım...  (Geçmiş hayatlarda yaşamış olabilirim onu bilemem :) ) 1988 doğumlu 90'lar çocuğuyum (:  .. Neyse bu sabah kalktım.. Baktım hava hala normal Ocak sıcaklığı değerlerinin üstünde..  (16 °C ).. Bende kar seven biriyim... aklım karda... sonra halam ve yengem geldiler oturmaya... konu 1987 de İstanbul'da yağan kardan açıldı...Gittim netten falan bakayım dedim nasılmış diye.. zaten biliyordum ama hatırlatma amaçlı bakayım dedim.. Bu başlığı gördüm... baya bi okudum falan.. bir anda beni bi geçmişe özlem bastı.. fotoları görünce o yıllarda yaşamak istedim... Havada kapalı zaten şuan hüzünlü falan... derin nefes aldım ah o yıllara dönmek istiyorum diye söylendim içimden dertlenerek :)... şu an tek istediğim şey Perihan Abla dizisi tadında bir hayat... :/ böyle kar yağacak.. Tv de sadece bir kaç kanal olacak.. İnternetmiş,bilgisayarmış olmayacak. Samimiyet olcak... Evimde cam kenarında eski koltuklarda oturmuş çayımı yudumluyor olacağım... hava kapalı olacak.. kar falan yağacak.. kapı çalacak.. komşu gelcek.sohbet olacak... offf :/ şimdiki devirden nefret etmeye başladım.. sahte yani her şey.. hatırlıyorum ben çocukken dahi (1995-1996 civarı) samimiyetler vardı ya... Teknolojinin içine edeyim!... keşke 0 lansa.. o zamanlara geri dönsek.. offf :/ ya yaşlanıyorum ya da tatmin etmiyor hiç bir şey sanırım beni.. :s


1 yorum:

Başak dedi ki...

beni de beni de. nooooooluuuurrrr...

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes