Meteorolojik duygularım kabardı....






Çocukken pek ilgilenirdim meteorolojiyle,hava durumlarıyla falan....Hatta zamanında 75 şehrin ayrı ayrı kağıtta hava grafiğini dahi tuttuydum :D.. Acaip haz alıyordum hava olaylarından,kasırgalardan,sellerden falan... manyaktım bildiğin :D.. Özellikle kışları daha bir depreşiyordu bu meteorolojik aşk bende... Sonra zamanla ilgim azaldı buna... Kar yağdığında sadece bu aşk geliyordu bana :D.. Neyse bu yıl Ocak ayında yaşanan Avrupa'daki aşırı şiddetli kar fırtınaları ve bununla beraber geçen yıl İstanbul'a hiç kar yağmamış olmasıda bende bu aşkı tekrar depreştirdi.. Hele geçen öyle bir Ocak ayı yaşadık ki sanarsın İLKBAHAR! :@ bu benim dahada bozdu sinirlerimi :D Avrupa kardan bıkmış biz bahar tadında havadan... yani en azından ben bıktım :p... Dedim noluyor nan! :D nereye kadar bu böyle.. hava durumlarına falan bakarken kendimi şu linkte buldum bir anda... ;

İstanbul için kar tahminleri

Neyse bi bakarım burda benim gibi olan çok :D ödüm koptuydu nan.! Kendimi bir an yalnız falan sandıydım :P bu sitedede benim gibi kar delileri var hemde bazıları benden öte... Yağmur kara dönerken gece sabaha kadar kar yağışına dönmesini lambaların altındaki ışıktan izleyenlerden tutun,kar yağacak denip yağmadığında sinirleri bozulanlara kadar ve dahası :D okuduğumda ''Anaaam! bunlar bildiğin ben :D'' dedim... Neyse siteye düştüm düşeli bende olanlar ;

1.İnternette ilk açtığım site burası...
2.Yazıları sürekli takip ediyorum. Olumsuz bir yazı moralimi çökertiyor :s
3.Bildiğin maç izler gibi uydu görüntülerini takip ediyorum :D... soğuk hava kütlesi yaklaştığı zaman gol atılmışcasına hoplayasım geliyor :D gerilediği zaman ise basıyorum küfürü! :@
4.Aklım fikrim kar yağışında kısaca...

Şubat'tan ümitliyim.. lakin yağmassa sırf kar için haftasonu Abant'a gideceğim :D...

Eğer hem Şubat'ta yağmayıp hemde abant'a da gidememişsem depresyondayım bilin...

(Oha bu çocuk manyadı lan koşun!)

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes