3 Maymun

Bazen midem bulanıyor... çok sevgisiz bir gezegende yaşıyoruz... İnsanlar neden,ne amaçla yaşadığının farkında değil , 3 maymun oynayanlar,dedikodular,menfaatçilik,çıkarcılar. iyi insanlar gerçekten çok az... Ben bu devrin bilgi devri olduğuna inanmıyorum... tamamen uyutulma,uyuşturulma,aptallaştırılma devri... öyle günlere geldikki , doğal afetler korkunç sayıda arttı... sapık ve ensest ilişkiler arttı.. intihar oranları arttı... uyuşturucu yaşı düştü... Sevgi artık anormal bir şey olarak algılanıyor... ve hala kıyameti bekleyen insanlar var :D komiğime gidiyor biz zaten kıyameti yaşıyoruz...! sadece 3 maymun oynuyoruz... Çünkü korkuyoruz ve bu işimize geliyor... görmüyoruz ..duymuyoruz ve bilmiyoruz....Sevgi yi bırakın daha ne olduğunu bile bilmiyoruz... THE END yazısına az kaldı bence...

2 yorum:

renklerin içinde dedi ki...

çok düşünüyorum bende bu konuları. nedendir diye... sonra soruyorum kendi kendime; sen kendin olabiliyor musun? diye. cidden ne kadar kendim olmak istesem de olamıyorum. gerek aile, gerek çevre baskısı. ister istemez seni yönlendiriyor. gelmişim 2o yaşına. bu saatten sonra da yeterli gücüm olması lazım maddi manevi ki anca kendi yolumu çiziyim. yoksa çok zor bu şartlarda. koyun sürülürsen ayrılırsan seni kurda yem diye dışarda bırakıyorlar. çok komiktir ama cumaya giden çoğu insan diyor ki, eş dost ahbap gidiyor, e ben gitmesem ayıp olur. e ben o partiyi seçmezsem bana şu kişi para vermez. yani böyle siyaset, din, dil kısacası her türlü şeyi kullanıyorlar. kadınlığı erkekliği kullanıyorlar. halbuki önemli olan insan olmak. nası bi insan diye bakmak. ama insanlıktan önce o kadar şeye bakıyo ki millet, iş işten çoktan geçmiş.

Atilla dedi ki...

Aynen öle :( ama elimizden geleni yapabilmemiz gerekir sürüden ayrı olmak için! :)

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes