Garip bir bayram

Evet bayram geldi çattı ve en değişik bayramlardan birini yaşadım... adım adım maddeler halinde anlatayım...

1.Bu bayram misafirlerle uğraşmamak için Silivri taraflarına dayımın yazlığına gittik...
2.Yazlığa gece vardık... sabah kahvaltı yaparken bir bakarız ki annemin teyzesi ve anneannemin amcasının kızı ve kocası.. hiç görmediğim insanlar... sürpriz yapmışlar...
3.Ardından hemen oturulur ve hiç tanımadığım halde bayram harçlığı alındı :P (Bu kısım en güzel kısımlardan biri tabi :P)
4.Harçlıktan sonra bi şaşkınlık yaşadım ilk kez gördüğüm akrabalar hayatımda :D... ardından öğlen saatleri onların kaldığı yazlık eve gittik..
5.Yazlık eve girdik... içeride anneannemin akrabaları ve kuzenleri.. hatta kuzenlerinin çocukları vardı... daha önce hiç görmemişim...
6.Ve kapı çaldı.. anaam! bir bakarım anneannemin tüm sülalesi eve daldı.. yaklaşık 25 kişi olduk.. herkes birbirini tanıyor.Ben ve annem kendimizi acaip yabancı gibi hisseder olduk.. biz akrabalardan kaçtık.. tanımadığımız akrabalara yakalandık! :P...
7.Cd koydular DVD'ye.. oh dedim heralde film izleyeceğiz! ama yanılmışım.. koyulan şey anneannemin amcasının kuzeninin büyük kızının Almanya'da ki düğünüymüş :|.. ve o düğün yaklaşık 2-3 saat sanki heyecanlı bir film izlenirmiş gibi çığlıklarla,neşe ile izlendi...
8.Ben dayanamadım taktım mp3 playerı ve onlar düğün izlerken ben Bent-Swollen dinleyerek hayal alemlerine daldım :p...
9.Bir zaman sonra mp3player bana pilini bitirerek harika bir sürpriz yaptı ve kendimi bulmacalara verdim... bir yandanda anneme el göz işaretleri yapmaya çalıştım çaktırmadan...
10.Orada anneannemin başka bir kuzeni vardı adı Hatun teyze.. beni çok güldürdü.. hayatımda tanıdığım en komik,açık sözlü,zeki kadınlardan biri idi ve bir çok muhabbeti ile hem sıkıntımı aldı hem de beni benden aldı.. :) heralde o da olmasaydı sıkıntıdan kurdeşen dökebilirdim :p... Hatta hatun teyzenin annesinin adı da ''Kadın'' mış... duyunca önce bir afalladım yok artık dedim...
11.Hatun teyzenin güzel ve komedi sohbetinden sonra kalkma vakti geldi çattı.. ama kalkarken Hatun teyzenin kızıda ''Elton John'' a ''Elti John'' diyerek beni benden aldı....
12.Kalktıktan sonra yan eve geçtik... O kişide anneannemin amcasının oğlu ve karısı :P... annemi yaklaşık 35 yıldır görmüyormuş o kadın.. ve isimleri yine enteresan... Kadının adı ''Harika''.. adamın adı ''Kasım''...
13.Gece oldu ve dayımlarla yazlıklarına doğru koyulduk.. ertesi sabah yine o tayfa kahvaltıya geldiler bu sefer.. yaklaşık 17 kişi olduk... kahvaltıdan sonra topluca yürüyüş yapalım dedik ve anında hatun teyze ; ''Ula öle yürünurmu bide kilo verceniz.Çekilun şöle'' diyerek gençlere dahi taş çıkarkan bir hızda yürüdü...
14.Artık sıkıntıdan patlama noktasına geldim ve yürüyüşte onlardan ayrılarak arkadaşımı aradım ona patladım sıkıntıdan mahvoldum hiç genç yok kafa diye... Allahtan akşam eve dönme kararı aldık..
15.Eve dönene kadar afedersiniz vahşi hayvanlar gibi börekleri,kekleri süpürdük.. sanki açlıktan çıkmışız!... ardından mideyi güzelce bozduk tabi :s
16.Akşam eve döncez oradaki bir yavru kediyi (1 yaşında falan o kadar ufak deil) alalım arabayla dayımların bahçesine getirelim dedik... arabaya koyduk ve kedi bizleri arabada sıkıntıdan çıldırarak tırmalamaya ve gergin anlar yaşatmaya başladı.... ve o arada kazalardan döndük.. en sonunda kenara çektik,başka bir tatil sitesinin bahçesine bırakma kararı aldık.. ama bir türlü bırakamıyoruz. içimiz içimizi yiyor! kediyi bırakma anımız ayrı bir olaydı.. tellerden çıkardık arka tarafa koyalım dedik.. kedi bırakmıyor yakamı içim kötü oldu :s... en sonunda bıraktık... aneanneme de uğradıktan sonra evin yoluna koyulduk.. böyle garip bir bayramdan sonra bir süre MİSAFİR görmek istemiyorum :|.. herşeye rağmen eğlenceli bir bayramdı.. baya güldüm...

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes