Anımsatmalarla yaşıyorum...

Son zamanlar herşey,bir çok an bana birşeyler anımsatıyor... Geçen haftadan bu yana bu durumu daha bir sık yaşar oldum... mesela geçen haftalarda eve geldim.. internet kesikti ve buna etken oldu tabi :P... akşam evde kimse yoktu.. tatlı bir yorgunlukla uzandım salona.. ışıklar loş... cam açık ve tatlı bir rüzgar.. kendimi acaip huzurlu hissettim o an... ertesi gün iş çıkışı hava yağmurlu iken kendimi bir anda 80 li yılların ''Perihan Abla'' dizisinde,akşam işten çıkmışım eve yürüyorum gibi hissettim... kendimi teknolojinin daha geri olduğu yıllarda hayal ettim ve bu bana huzur verdi... bunu biraz yaşatan yine evde netin kesik olmasıydı tabiki :p... vapura bindim.. denize bakarak hayaller kurdum... Düşündümde teknoloji birazda bizi maneviyattan soğutuyor be...! bugün ise iş çıkışı yanımdan bir genç kız geçti.. parfümü değişik kokuyordu... ve kendimi bir anda Fransız sokaklarında bir parfüm reklamı filminde gibi hissettim.. ve ardından ''Gotan Project'' te çalsa tam olacaktı.. :)... neyse öyle işte be blog :)...

4 yorum:

Özgür Şef dedi ki...

bazen bana da olur böyle :) Ama iyi de olmuyo değil değişik bir nostalji yaşıyor insan...

Atilla dedi ki...

aynen öyle :) bi garip ruh hali oluyor insanda :)

renklerin içinde dedi ki...

ne iyi demişsin; teknoloji bizi maneviyattan soğutuyor diye.

aynen de öyle. net varken ne kitap okuyabiliyorum ne de başka birşeye ilgimi verebiliyorum. tv de sevdiğim diziler varken yemek bile yiyemiyor hatta çişe gidemiyorum xD

peh..

Atilla dedi ki...

aynen be :(

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes