Aticon Tv haberleri sunar! akahakbkıabhybabyugohopjnıvyfrcı


Sevgili Blog izleyicileri.. hepinizi öper.. selam ederim....bu haftaki gelişmelerden az bir haber ederim :p.. ;

1.Artık sınav stresi tın modu... Oh yes beybi modundayım son safhada! Bazı hocalar laf soksada tın mode on... böyle devam...

2.Anneannem bizde ve harika yemekler yapıyor... Anneanne nolur gitme! kilo alsakta geçici bir dönem...yani umuyorum :D

3.Ve aylar aradan sonra sonunda parapsikoloji derneğine gidebildik.. havasını özlemişim oranın.. Dernek bilgisi için ; Bilyay

4.Yeni amatör müzik klibi planlarımız var. orası surpriz olsun...

5.Son zamanlar iyice edepsizleştim çıktım. aklım fikrim bel altı esprilerde asaasalkaaıabıykgbıhohhjuvtfıgkbklh4343

6.Göbeklendim! İMDAT! :|

7.Duşumu aldım mutluyum falan...

8.Kedilere artık Pisicon diyerek onlarıda kendi himayem altına aldım nihohahahoha (6)

9.Bu arada fotodaki tv içindeki şuursuz benim :D (Kameraya el salla! :p )

Öpertos Forevaaa :D

1 yorum:

eni dedi ki...

super:)

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes