Hay Ben bu gribin!





Ula sinir krizi geçircem ha!...

3 gün oldu evden çıkamaz oldum... ateş tam dengesiz bir inip bir çıkıyor...

Yatağımla ve bilgisayarımla bütünleştim. Grup yapıyoruz... (Bak ahlakımda bozuldu...)

Ayna ile yine aram açıldı... Can sıkıntısından aynada sürekli göbek,kilo kontrolleri falan yapıyorum ardından grip yetmiyormuş gibi bunalıma giriyorum...

La yatağa uzanıp hayaller kurcam.. burnum bi tıkanıyor ediyor hayallerimin içine! (dellendim...)

Odamı falan toplayacam ama üşengeçlikte cabası...

Bilgisayarımla bu gidişte evlencez galiba sürekli iç içeyiz...

en küçük laftan nem kapar oldum nan... :(

hin virüsümüsün min virüsümüsün nesin git artık şu vücudumdan...!!!

babamda ayrı dert tabi.. zaten ne zaman evde kalmam gerekir o da evde olur... Zaten çekilmiyor... gripken HİÇ çekilmiyor...

Neyse işte böyle... yazmaya devam ederdim ama an itibari ile terlerim klavye tuşlarımın arasında sele neden oldu... daha fazla devam edemicem...

(Sıçtık...)

2 yorum:

Kingdom of ArS dedi ki...

ati ben de grip oldum :(

Atilla dedi ki...

Ahanda bi gripdaş! Geçmiş olsun :(

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes