Pazar Pazar Ati Yazar mı Azar mı Kızar mı Sayar mı bilemem orasını...


Günaydınlar olsun... öncelikle hava ne güzel böyle... Her zaman ki gibi yine yazasım var aynı zamanda azasım ve coşasım da var havaya bakılırsa...! odama bakılırsa kahrolasımda var bir yandan... yatağın üzerinde şu an duran malzemeleri canlı yayın açıklayayım izninle blog ;

1 adet uzun kollu t-shirt...
1 adet ev telefonu
1 adet cep telefonu
1 adet fanila
3 çift çorap
1 tişort
1 ajanda
2-3 pilot kalem
Bozuk paralar (Henüz saymadım)
Dağınık 2 yorgan

Bunlar görünen kısmı tabi üst düzey yani :P alt yapıda neler var daha bakmadım.. Mıçımı kaldırmak gibi büyük bir başarı elde edersem bakacağım tabi :p (Yakındır o günler) (Bknz.Mucizelerle yaşıyorum...)

Gelelim Çalışma masama ;

1 adet kaktüs
1 adet dosya
7 dergi
evraklar
Broşürler
bozuk paralar
mp3 player ve kablolar
kurşun ve tükenmez bir çok kalem
traş jileti :p
2 yıl önce bozulan ve çöpe hala atmaya üşendiğim mp3 player :D
kitap ayraçları...
vs vs...

Yere gelirsek yerde özel kimsede olmayan bir tasarım var :P bozuk paralar öyle ahenkli şekiller oluşturmuşki 1 haftadır alıp harcamaya üşeniyorum :P kıyamıyoruum :p....

neyse dolabımın içine hiç girmeyeceğim :D

ayriyettten duş alacam üşeniyorum.... saat 14.00 te arkadaşımla buluşacağım ama bi gram hazırlanmadım... halimde yok... saçım kaşınıyor... bunaldım.... :|

Bir an önce bu çöplükten çıkmam gerek :D

2 yorum:

bAsak dedi ki...

bozuk paraları bana bırak ben toplayayım oraları?

Atilla dedi ki...

olur bak :P hem harçlığın çıkmış olur öğrenilikte :p

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes