Hey Ati...! Mutlu et kendini...! (:




Bayramlardan oldum olası nefret ederim.. Şeker bayramını bazen severim tabi nasıl geçeceğine bağlı...Kimseyede bayram mesajı atmam.. mesaj atanlarada cevap vermem genelde telim kapalı olur... bu benim hayırsız bir arkadaş olduğum anlamınada gelmez... Genellikle sahte gelir bana bayramlardaki sevgiler... Genelleme yapmayacağım çünkü gerçekten sevgi dolu yaşayanlarda var içten.. onlara lafım yok tabi.... Birbirlerinin arkasından konuşup,çıkar ilişkileri yürüten insanlar ve bayramda canım cicim modları bana acaip itici geliyor... midemi bulandırıyor!.. belki biraz negatif bir yazı olacak ama niyetimi bilenler bilir... sonuç olarak bayramlarda yalnız kalmayı tercih ediyorum... Aslında yakın arkadaşlara yanaşıyorum ama herkes akraba gezmesinde.... Hayır olmuyor kimseden... :D Bundan şikayetçi değilim tabi yalnızlık bir nevi güzel abartılmadığı takdirde bir ihtiyaç hatta... Neyse bayram geldi çattı.. 2 gündür ev de tıkılı kaldım.. geldiler kısacası bunaldım.. kendimi bilgisayara vurdum yine... dışarıda çıkmak istemedim yalnız olurum sıkılırım diye.. Ama baktım ki böyle olmuyor kendi kendimi mutlu etme kararı aldım ve giyinmemle anında sokağa kaçmam bir oldu...  Önce aşırı bir sıkıntı hali ama sonradan insan seviyor yalnızlığı... telefonumuda kapattım,kendimi gırtlağa verdim yine...Girdim Kahve Dünyası'na browni ve mocha ile beynimi uyuşturdum... Sonra çıktım kendi kendime yürüdüm.. konuştum. sokaktan geçen kedilere selam verdim.. çevremi izledim.. insanların suratlarına bakarak yaşam analizi yapmaya çalıştım.. bazen kafayı yediğimi düşündüm... dilekler diledim... yeri geldi kahkaha attım... yeri geldi hüzünlendim... endişelendim... sevindim falan... kısacası mutlu ettim kendimi ben... (Bknz.Kendimi öpesim var...)

3 yorum:

MerveM dedi ki...

Ne güzel etmişsin :) Benimde buna ihtiyacım var..

Atilla dedi ki...

Uygula derim.. :) gerçekten ilaç gibi geliyor...

Başak dedi ki...

Aticon sen ben misin ya :) Öptüm.

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes