Vizelerin çocuğu...

Bitiremediğim okulumun sınavları başlıyor bu hafta... 4.yılım :P ve 2 yıl önce mezun olmam gerekiyordu.(2 yıllık okul) nese zar zor bitircez artık.aman çokta tın.. sanki sistem var.. Hem bizim bölümlerde diplomaya bakılmıyor sanat mesleği olduğu için.. Ben salak gibi her sınav zamanı gergin ve stres olurdum ama bu yıl çok rahatım. kafam bir tın modu gidiyor hayırlısı :p... hatta dünya bir tın modunda benim için şu an... arada bi paranoyalar basıyor. kısaca ortası yok.. ya çok takıyorum ya hiç... kurtulamıyorum bir türlü bu huyumdan :p...Özellikle hocalar bana takık okulda..hayır sanki okulu uzayan tek öğrenci benim! zaten kendimi bildim bileli hocalar bana illaki takar ve 2 ye ayrılırlar...;

1.Bana uyuz olan hocalar...

Bu kısım genellikle egoist hocalar kısmını oluşturur....Derste çok konuşmam,makara yapmam,gülmem falan onlara batar....

2.Bana sempati duyan hocalar...

Bu hocalarda bana özel muamele yapar... naber atilla? der arkadaş gibi konuşur vs vs....

henüz orta kısmından bir hoca göremedim şu ana kadar :s

Üniversitede de beni  ayda 1 falan gördükleri için büyük çoğunluğu uyuz.. :D hayır yani neden bu kadar dikkat çekiyorum hocalar arasında çözemedim orasını... :D

Sınavda kopya çeker herkes... ben çekerim.. yakalanıım ya da yerim illaki değişir.. garip bakışlar yaparlar falan...

Kendimi bildim bileli ''Okul'' kelimesi daima beni gerip midemi bulandırmıştır... benim için ders çalışmak bir kedinin neptün'de koşmasına eş değerdir... ahanda o kadar iddialıyım!... strese girmeyi,bunalmayı ders çalışmamaya tercih ederim... oldum olası hep okul konusunda tembel,hiperaktif,uyumsuz ve yaramaz bir çocuk rolünü üstlenmişimdir...Özellikle orta okulda sınıfın delisi olarak bilinirdim :D... sürekli ağlayan,asosyal,terör estiren,intihara kalkışan,başkalarına zarar veren,sürekli disiplinden disipline ve psikologtan psikoloğa atlayan bir psikopattım evet...Hatta ortaokulda bir matematik hocamız vardı.. bir gün yanıma geldi ve sana zarar vereni bana söyle çakayım bir tane ona dedi.. sağolsun yanımda olan tek hocaydı lol :D...diğerleri cephe almıştı bana :D ne günlerdi ya :D şimdi de aşırı sosyallikten bunaldım :( daima dengesiz kalacağım sanırım.. hiç bir konuda denge tutturamadım :(...

Neyse nerden nerelere geldik... kısaca şu okul tın yani... :p

Bu arada...

eee naber? :D

2 yorum:

Adsız dedi ki...

iiki aklına geldik :D yazının sonunda :P

Atilla dedi ki...

ahahha :D

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes