Sıçtı Aticon bez getir :|


Bu biraz günün özeti kıvamında olacak ama garip bir gündü....Öncelikle bu başlığı koyma sebebime gelmek gerek tabi ;

Fotoğraf dünyasında 2 büyük isimdir Canon ve Nikon... Neyse ben fotoğraf kursuna başladım. Bugün makinelerle ilgili serbest kürsü vardı.. Makine tanıtımları falan yapıldı... Ben uzun süredir Olympus kullanıyorum fakat nikon yada Canon almam gerekcek çünkü piyasada onlar en çok kullanımda.. sıçma kısmına gelince.. Babam yaklaşık aylardır parasısız diye söylenirken ona bunu söylemek sıçmak değil de nedir sorarım blog izleyicileri ? :D

Onun dışında günün madde halinde özetini geçeyim....

1.Kursta bir çok kişiyi sanki daha önce tanıyormuşum hissine kapıldım... :s ama ara ara nerden tanıyorum ben bunları bulamadım gitti :D
2.Çok yememin sebebi aslında bazı şeyleri bastırmaktanmış onu idrak ettim az biraz gibi gibi...
3.Taksim'de ki Burger King'in tuvaletine girdim.. Neyse tam çıkacağım... 2 adam tuvaletten çıktı ve görevlilere yaşlı ve uzun boylu bir adamın sapıkça onları işerken izlediğini söyledi.. Yuh dedim neler var :|
4.Her zaman ki gibi tıkındım ve yine vicdan azabı çektim... Sonra saate bakarak saatin daha akşam 6 ya gelmediğini kendi kendime söylerek avuttum :P
5.Acaip trafik vardı... Biraz küfrettim.. rahatladım :P
6.Vapurda 2 çikolatayı mideme indirdim.. ruh halimi tazeledim :p
7.Bindiğim dolmuşta (Anlık dalgınlıktan mı oldu?! nedir) şoföre müsait bir yerde diyeceğime imkansız bir yerde dedim.. Kendimi alkışlıyorum....

2 yorum:

Başak dedi ki...

hihhi :) parasız olman dışında güzel bi gün geçirmişsin :) onun da çaresi bulunur herhalde. bin taksitle felan alabilirsin sankim. bu arada merhaba.

Atilla dedi ki...

ehehe teşekkürler :))... evet muhtemelen taksitle alacağım :) Merhaba :))

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes