Şuursuzluklar serisi (No.1)


Geçen gün Fotoğraf kursundayım...Akşam 19.30 da başlıyor...Saat 19.00 civarı kurstaydım..Bekleme salonundayım..Bekliyorum..Şimdi normalde bu kurs 3 gruba sahip...Salı grubu,Çarşamba grubu,Cumartesi grubu...3 grupta ayrı... Ben Çarşamba grubundanım... Neyse gittim...Bekleme salonunda onlarca insan kurstan... ''Allah Allah'' diyorum..Bizim kurstan insan yok!... Herkesin suratı yabancı... Sonra ''Acaba ben dalgınlıktan Çarşamba yerine Salı mı geldim?'' diye sordum kendi kendime... Başladı tabi bir heyecan bir stress bir ''Hassktr'' ruh hali :p... Şimdi ''Bugün günlerden ne?'' diye de soramam insanlara komik kaçar... Hemen cep telimden ajandaya baktım.. Telefon eski olduğu için günlerde yazmıyor...Daha doğrusu bir takvim yok! :|... Kaldım öyle ve annemi arayayım dedim gün sormak için... Teli açmıyor..! Arkadaşı aradım.. Teli kapalı! ve hala çevremde tanıdık bir surat yok... Hemen aşağıya indim. Gazete satan yer var mı diye bakındım kurs binasının kapısından..Yok tabi... Kendi kendime de söyleniyorum.. İçim içimi yiyor tabi... Neyse çıkıp az daha bekleyeyim dedim salonda...Allahtan son anda kurstan tanıdık birileri gelmeye başladı ve bir ''Oh!'' çektim... Huzur buldum :p... Meğer o tanımadıklarım Sinema kursundanmış... Fazla erken gelen benmişim hay Allahım.! :D :s


2 yorum:

Adsız dedi ki...

hay allah , tek ben böyle şeyler yapar zannederim, demek ki bu kadar panik bi ben değilmişim :d sevindim :P

Atilla dedi ki...

Yalnız değilsin :D

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes