Farklı bir Pazartesi sendromu :s


 Günaydın blog... Genellikle Pazartesi sendromu iş hayatı ile ilgilidir ama ben iş hayatı dışında bir sendrom yaşadım bugün...! Sabah 7 de yataktayım. evde gürültü.... annem kurs için hazırlanıyor... kardeşim okulu için... Babam her zamanki gibi çene yapıyor... bir uyanayım dedim.... yatakta korkunç baş ağrısından kıvrınmaya başladım...  noluyor nan bana diyerek yine Başak burcu biri olarak hastalık hastası takıntılarım devreye girdi tabi...! (Girmese şaşardım...) Saate baktım... 07.30! tekrar uyumak için pozisyon değiştirdim yatakta... ve yavaştan uykumun gelmesini sağladım... sızmışım sonra... rüyada gördüm tabi... Rüyam ayrı bi sendrom yaşattı bana... Rüyada bir stüdyoda Hande Ataizi ile (Ne alaka çözemedim...) film çekcez... giyinmiş kırmızı kıyafet... bir anda stüdyoyu orta yaşlarda,kısa boylu,şişman anadolu kıvamında bir herif basarak , ''Hande Ataizi nerde? Yaktım onun çırasını'' diyor... o arada adam stüdyoya girip terör estirmeye başlıyor.. ben ani bir heyecanla stüdyonun en arka odalarına kaçıp kendimi bulduğum ilk odaya kilitliyorum... :P ardından bu beni çok sarsıyor. psikolog tedavisi almak için yola koyuluyorum :D Psikolog sıra numaram ise 14... neyse ardından birden rüyadaki konum değişiyor.. Gece vakti otobüsteyim... Bodrum'a gidiyoruz... Otobüste tanıdığım ve tanımadığım onlarca insan... Neyse plajdayız sonra ama işin garibi vakit gece ve plaj tam dolu... denize girenler falan... önümde de Flickr'dan bir arkadaşım var.... ona banana'ya binersek katılırmısın bizim gruba diyorum. reddediyor... sonra birden uyandığımı hissediyorum... saate bakıyorum... 09.30! bu sefer baş ağrısı yok... ama acaip bir mide krampı var... yine yatakta kıvranıyorum.... gelde deli olma! annem ve kardeşim gitmiş.. babam var yine (Olmasa şaşarım zaten...) ardından ''Noluyor lan bana'' diye söylenerek tekrar sızıyorum.. O arada rüya görmüyorum şükür :P... kalktığımda 10.00 saat... bu sefer hiç bir sorunum yok ama babam evde huysuzluk yapıp söyleniyor... Yani kısacası berbat bir sendrom yaşadım... Bence Pazartesi lanetlenmiş bir gün evet artık buna inanmaya başladım!... Şimdi sınav için hazırlanmam gerek....

Tanrı hepimizi Pazartesi sendromundan korusun!...

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes