Rüyaya gel! :D








Bugün gördüğüm rüya ayrı bir olay :D onu yazacağım buraya ;

Önce güya bir film çekilecekmiş :D filmin adı da otobüste... neyse biz binmişiz bir Kamil Koç'a ve Antalya' ya gidiyoruz... otobüste sağ cam kenarı kısmında oturmuşum ve 2 katlı... garip olan ise otobüsün üst dış kısmı beyaz alt kısmı ise bol renkli :D.. neyse Antalya'ya gidiyoruz... Yanımda Serkan var lise ve üni arkadaşım.... ona diyorum ki ; ''Bak birazdan bir yoldan geçecez acaip dar ve komedi''.. oda tamam bakıyorum diyor :D Cidden var bu arada öyle bir yol o taraflara çok giden bilir... Bilecik-Pamukova arasında dağların yanında daracık köy yolu gibi otoyol :D.. Nese sonra bir anda dar bi yola giriyoruz... o yol ayrı bir komedi normal de yok yani Antalya yolunda :D Kadıköy-Moda taraflarında dar bir sokak düşünün ve stabilize asfalt.. oraya sıkışıyoruz neymiş yolcu alacakmışız :D bir okul önünde duruyoruz ve yolcular binmeye başlıyor...Yolculardan biri yanıma oturuyor ve Serkan arkama geçiyor... Yanımda oturan kişi incecik ama ben sıkışıyorum ilginç :s. Sonra bana Memleket neresi diyor... cevaplıyorum bnde ve susuyorum... ardından önündekide arkadaşıymış.. onunla sohbete başlıyor derken bir an da otobüsün içi genişliyor.. :| ve bildiğin deniz otobüsü kıvamında oluyor içi ortalarda da koltuklar falan :D ardından otobüste filmi sonunda başlıyor :D film ya hani otobüsün içi hay allam ya... nese bir anda yanımda ki adam önündeki adamla öpüşmeye başlıyor... :| oha noluo lan derken ortadaki kızlar dedikoduya başlıyor :D sonra önden bir kaç kişi resimler çizerek dans ediyor tuvalle ve bana ''Ati senin rolün geldi'' diyerek yanlarına alıyorlar ve birlikte dans ediyoruz tuvallerle :D bir yandanda ''Ula bu ne biçim film bu nasıl otobüs içi'' diye söyleniyorum kendi çapımda :D ardından Antalya' ya varıyoruz ve iş yerimden Ayça abla,Cemile abla ve Piraye geliyor... bir proje olduğunu söylüyorlar ve sahile inip hop denize giriyoruz :D... dizimize kadar var su... bazı yerler bel boyu hatta... Neyse oraya billboard oturtturuyoruz ve Plazma Tv reklamı yapıyoruz.. yazıları falan dokunmatik tuş gibi basıyoruz :D ve harika bir Billboard reklamı çıkıyor... Ardından sudan çıkıyoruz ve güneşlenerek kuruyoruz... Sonra ben İstanbul'a geri dönüyorum tek başıma... Bir an da otogardayım bu sefer ve yanımda Lise'den Merve Erdoğdu.... bana bir kartviizt gibi bir şey vererek 'Ben ajanım'' diyor ve kayboluyor... :D

SON :D


Image credit: kska.org

2 yorum:

redrospect dedi ki...

çok fantastik bir rüyaymış. yatmadan önce ya ateşin vardı ya da bir yerin açıkta kalmış. :))

Atilla dedi ki...

ehehehe :D normalde rüyalarımın hepsi gariptir ama bu gripten dolayı olsa gerek baya garipti :D

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes