Gel-Git mode on....

Bu aralar tek istediğim şey Prozac ruhlu olmak... Hiç bir şeyden etkilenmeyen,olumlu,deli biri olmak yine... Her moktan etkilenir oldum... Ruh halim tam bir med cezir modunda...İddiaya girerimki bu ruh hali ile aynı an da gülerek ağlamayı bir arada yapabilirim evet....Bu ruh halimin nedeni aslında hiç bir şeyin beni tatmin etmemesi...Çevrem her bakımdan çevresindeki insanları kalıba sokmaya çalışan insanlarla dolu.. Herkes birbirini kalıba sokma derdinde... Açgözlülük almış başını gidiyor!... Sevdiğim şeylerden iyice uzaklaştım...Kendimden korkar oldum... Sürekli huzursuzluk,gerginlik,olumsuzluklar üstüste biniyor.... Sanırım depresyon eşiğindeyim....Her an antidepresana başlayabilirim böyle giderse... Hiç bir şey istediğim gibi gitmiyor.. Babamla sorunları zaten yazmama bile gerek yok.. o adamla iyi anlaşabildiğim bir gün kıyamet alametidir heralde... Sevdiğim iş fotoğraf ve görsellik üzerine... Bunun için yeni yer bulmam gerek.. şimdilik kursa gidiyorum hayırlısı... Kurs bitsin direk fotoğraf işine yöneleceğim...Ruhumu yansıtan mesleği yapmam gerek ve fotoğraf için her türlü zorluğa katlanmaya hazırım!...Daha yurtdışı planlarım var....Bazen iyi niyetime de tüküresim var evet...  Rahatlamam lazım çok boşta kaldım...Sevmediğim işler beni daha da geriyor... Şu foto kursu bitsin tamamdır kimse tutmasın beni... kafamda bir dünya plan var..! Okulu bırakma planlarıda var tabi... Mikimde değil hiç bir şey.. kimseye hesap vermek zorunda değilim... kimse beni himayesi altına almaya da çalışamaz!... Nokta! (Çıldırdım....)

5 yorum:

Kingdom of ArS dedi ki...

Nerox-B

Atilla dedi ki...

baktım. Vitamin di mi? Yani var mıdır bir zararı falan bunun? ya da yan etkisi falan?

Kingdom of ArS dedi ki...

b1 b2 b6 ve b12 var içinde. b vitaminlerinin tümü suda eridiğinden fazlası anında vücuttan kendini pisuvara ya da götlük katmanı kaldırılmamış alafranga tuvalete intihar eder. müsterih olunuz.

Atilla dedi ki...

yani bağırsakları fena harekete geçirir diyorsun :D

Kingdom of ArS dedi ki...

götünden işiyosan olabilir =)

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes