Yaşanılan Komik Diyaloglar serisi... 1.Cilt :p

 

1.Ati ile Merve cep teliyle konuşmaktadır...

Ati-Hasktr.. Telefonu bulamıyorum... :S
Merve-iyi baktınmı cebine? çantandadır belki..
Ati-valla yok sçtm :(
Merve-Sakn ol ya bulursun illaki telaştan bulamıyosundur..
Ati-Valla çıkmıyor sinir oldum :S işmdi gel uğraş karakolda çalıntı raporu için falan off..!
Merve-Abartma halledilir yenisini alırsın...
Ati-1 dk 1 dk... biz şuan neyle konuşuyoruz?
Merve-Cep telefonu
Ati-hasssss..
Merve-Offffffffff...


2.Arkadaşım annesi ile konuşuyor ;

Merve-Anne noldu aramışsın...
Annesi-Kızım nerdesin? anneannendeyiz...
Merve - aa hadi ya.. ben atiyleyim.. unutmuşum ben dönüşte anneanneme gideceğimizi :/
Annesi-Bari unuttum diye arasaydın,söyleseydin kızım...
Merve- :|


3.Ati ile Kübra görünen ışık hakkında konu yapmaktadır...

Ati-valla senin dediğin gibi ateş topuda olabilir.. ama manevra yapıyordu hızla..
Kübra-Muhtemelen ateş topudur.. onlarda manevra yapabilir... belli olmaz hiç...
Ati-Ya şimdi ateş topuda olabilir ufo da olabilir bilemeyiz. kesin konuşmamak lazım...
Kübra-Haklısın.. alnımızda ne yazıyorsa o....
Ati-aynen öle alnımızda ne yazıyorsa o...
Kübra-Di mi?
Ati-Di...



4.Ajansta geçen konuşma

Telefon çalar

Ati-Ajans cube...
Kadın-İyi günler.. Ayça hanımla görüşecektim..
Ati-Kendisi yok burada. toplantıdalar.. kiminle görüştüm?
Kadın-Aslıhan hanım ben....nasıl ona ulaşabilirim?
Ati-isterseniz size ben buranın numarasını vereyim...siz arayın...
Kadın-Ben burayı aradım zaten beyefendi...
Ati-Ah pardon kafam hoştu kusra bakmayın :s şey oldu kafam yorgun falan :D
Kadın-!?!?!



5.Ajansta temizlik vakti...

ati viledayı hazırlar... suyu koyar.. içine çamaşır suyu koyacaktır.. ve patrona seslenir ;

''Cemile abla Domitos nerde bulamıyorum'' (Domitos = Domestos)



6.Annemden bir bomba ..

Anne : ''Ati msn e biri ekledi tanımıyorum selam veriyor.nasıl silecem..'' Ati ; ''Bekle geliyorum''
Anne: '' He hallettim...''
Ati : ''Aferim :D nasıl oldu?''
Annem : Msn'i kapadım silindi''



7.Güven : Sigara alcanmı?
Yasemin : Yok sigara içmez o...
Atilla : yok saolasın içmiyorum.. ben yeşilçam...yeşilçay..off yeşilaycıyım..



8.Işıl ile ati eskişehirde alışveriş merkezinde yürümektedir... küçük bi çocuk önümüze geçer... ve ati;

-oyy eşşek
ışıl-çok tatlı dimi :)
-he ya zımbırtı :)


9.Eskişehir de özsütten tatlı alınacaktır... ati adama sorar;

-Profiterol ile spangle arasındaki fark neydi?
adam-profiterol toplu olan,spangle topsuz olan
Ati-tamam o zmn ben toplu olandan istiyorum..




10.Işıl ati'nin yatacağı yatağı hazırlamaktadır ve ati sorar
-ben burdamı gece olucam?



11.ışıl atiye kardeşinin yaşını sormaktadır ve atiden yanıt geilr;

-hıı şey bu yıl 1992 li.. (seneye 94 lü olacak :P)




12.Işıl ve arkadaşları atiyi kebapçıya sokarlar....

kebapçıda oturulmaktadır.. ışıl 2 dk lık lavaboya gider...

o sırada ışılın arkadaşı olan ulaş duvardaki eski resimler için;

-her restorantta eski şehir fotoları var der ve ati'den yanıt gelir;

-zaten eski şehir değilmiydi...

ve o an etrafın stopladığı an dır.....

ve ardından ati;

-istanbul daha eski bence tarihi kuşlar falan der....

ve o an etrafın tekrar stoplayıp ardından koptuğu an dır....


13.Damla-ati kulğınmı delik senin?
Ati-evet delikte takmıorum son zmnlar yara çıktı hafif... ama yakında tekrar başlayacağım....

(bknz.Küpe bağımlısı)


14.Ati vapura biner.. eminönüne doğru gitmektedir...ve Eni yi arar.. eni teli açmaz... aradan 5 dk geçer ve Eni ati yi arar... ;

Ati-Efendim..
Eni-aticim kusra bakma telefonum tıkandı...yoldayım ben..
Ati-Tamam Eni cim :D bende vapurdayım....


15.Ati sultanahmete varır... ve eniyi arar..;

Ati-Eni ben geldim bekliyorum....
Eni-Tamam aticim ben fındıklıdayım tramvayda
Ati-tamam bekliorum bu arada buralarda wc falan varmıdr acaip sıkıştımda :D
Eni-Tamam aticim öptüm görüşürüz....


16.Eni atiye yaşadığı bi anıyı anlatırken ;

Eni-ardından sesimi bi kaldırdım....


17.Ertuğrul ile Ati kadıköyde gezmektedir... ve bi anda Ertuğrul ati ye doğru döner..;

ert-abi kızı gördünmü gözleri süperdi...
Ati-oha nerdeydi.. orijinalmi sahtemi? (Orijinal:gerçek Sahte:Afiş oluyo kendi çapımda :D)


18.Kadın-Son durakta inebilirmiyim?....

(Acıbadem-Kadıköy minibüsleri öğle saatleri)


19.temiz kalpli,saf arkadaşım tubadan :)

Eskişehirden trenle dönüorum ve
telefon;

Ati-Tuba naber?
Tuba-hımm iyiyim hayrola sen?
Ati-hiç ya hatır sorayım dedim... dönüorum istanbula şuan trendeyim..
Tuba-hımmm doğrudur...
Ati-ne? :D anlamadım..
Tuba-hımm haklısın...
Ati-Tuba iyimisin :D ?
Tuba-hmmm evet...
Ati-Tuba yeter kapa şu teli gülme krizine gircem yeter :D
Tuba-hımm doğrudur evet olabilir...
Ati-!:D!!!


20.Geçen yıl grafik kursuna gidiyorum...taksiye bindim sabah kadıköye iniyorum...nese taksici gidiyor..bir anda öndeki araç hatalı hareketler yaptı ve çok hızlıydı ve bi anda bağırdı...''Nereye gidiyorsun lan pezevenk :@ '' diye...
ben ise
-Kadıköy.. dedim :$


21.Ati çorbacıda...

Ati-Bir çorba bi ayran lütfen...
Garson-Çorba,ayran?!
Ati-ah pardon bi anlık kafam gitti bi ayran bi çorba =)
Garson- :S
Ati-off pardon tamm bi an çorbayı etle karştrdm kafam şeyetti :D :S
Garson-... :S


22.Ati kırtasiyede ders notları için fotokopileri alır... ve kasaya gelir.. kasada kız vardır ilgilenen...

Ati-Oy ne
sıcak bu kağıtlar ekmek gibi..

kadın gülmeye başlar...

ve işler tamamlanır...

saat 13.30

ati kadına ;

-iyi akşamlar...


23.Ati restorandan çıkmaktadır...

garson der ;

-Afiyet olsun

ve ati

-Rica ederim...


24.Bir kız arkadaşım 2 yıl önce bodruma gidecek...

Turla gidecek... söğütlüçeşme otoparkından kalkıyor gece otobüsler....

gideceği yerde Bodrum - turgutreis tarafları....

nese gelmiş otoparka...

biraz gecikmiş..

otopark dolu otobüs..

bodrum a giden dolu var....

ara ara turgutreise gideni bulamamış...

en sonunda bir otobüsün önündeki tur yetkilisine acele bir tavırla;

''Turgutun şeyi kalktımı?nerden kalkıo bulamıorum''

demiş...


25.  3 arkadaşız...

Konu : Krem şanti

Emre-sade yiyemem ben ya mide bulandırıyor...
Ati-valla ben sadede olsa yerim.. :D
Emre-sen herşeyi yersin ati :P
Ati-deget bana diyene bak :D
Emre-ahahaha :D valla ya..
Ati-Ama onun bide kivilisi var onu geçn ağzıma alıp tadaym dedim..

ve birden o arada dalıp giden arkadaş devreye girer ve bombayı patlatır....

Merve-Kiminkini?

hepimiz : :|


26.Arkadaşın evine girilir bahçeden geçilir ve koyun sesleri gelir... ati;
-Koyunmu havlıyor banamı öyle geliyor?...


27.Merve- 318 foto çekmişiz vay be...
Ati-daha önce çektiklerimiz varsa ve hala makinedelerse 318 tane değildir.. toplamları 318 dir :)..
Merve-Ciddimisin?


28.Savaş-Yeni dedorant aldım 4x8
Ati-Nasıl yani şimdi 4 günde 8 keremi kokcan..
Ordakiler-Hööö :S
Ati-Tamam kesin...


29.Ati ve Tuba fenerbahçede ufolarla ilgili konuşurken;

Tuba-Yakışıklı ufolar varmıdır acaba :D (Tuba yakışıklı uzaylılar varmıdır acaba demek isterken)


30.facebookta kediler yabancı ülkelerde pisi pisi diyince bakıyorlarmı adlı esprili soruma yanıt veren arkadaşın cevabını aynen sizlere aktarıyorum ;

''Valla bizim kediler türkçe pisi pisi diyor :) ''

şahsen ben bunu anlamak için saatlerimi verdim ama pes ettim :D


31.Ati ile arkadaşı Taksim sokaklarında yürümektedir ve hava çok sıcaktır...

bir anda ikiside terler içindeyken küçük bir çocuk tabancasıyla onlara su fışkırtmaktadır... ve üstleri batmıştır...

ve atinin arkadaşı çocuğa dönerek ;

-hava çok sıcak... keşke yüzüme fışkırtsaydın...

8 yorum:

Serkan dedi ki...

Neden yalan söyleyeyim; bazı bölümlerde ağzımdan tükürük saçarak güldüm ben.
------------
saat 13.30

ati kadına ;

-iyi akşamlar...

Ben bu işlemi sabahın 11'inde bile yaptım bilir misin ki? İstem dışı aslında.

Atilla dedi ki...

ahaha evet benim sabahın 7 sinde dahi dediğim olmuştur onu :D

Serkan dedi ki...

Yani diyorsun ki bu alanda beni geçemezsin boşuna yırtınma.

Saygılar o zaman :D

Atilla dedi ki...

ahahahah :D 1 kere olmuştu gerçi sabah 7 de... :p teşekkürler :P

eni dedi ki...

oldum bittim ya gulmekten;)
hele bizim diyaloglar:p
insan duymayinca ne komik oluyor:p
cok saol Ati iyice guldurdun beni:p

Atilla dedi ki...

Ne demek Eni'cim :D

Sertalp Bilal dedi ki...

:D çok komik bir yazı olmuş bu ya. Ciddi söylüyorum çok güldüm ya. Özellikle
"Ati-tamam bekliorum bu arada buralarda wc falan varmıdr acaip sıkıştımda :D
Eni-Tamam aticim öptüm görüşürüz...."
ve
"-Koyunmu havlıyor banamı öyle geliyor?..." kısımları çok hoş ya :D
Eline sağlık Ati, ve tabii Eni :D

Atilla dedi ki...

ahahahah :D saolasın :D bu konuşmalar 2 yılın birikimi.. biraz daha biriksin 2.cilt gelecek :P :D

Yorum Gönder

Copyright © Kozmik Panda - Blogger Theme by BloggerThemes